Olvadj Bele! ;]

(Remélhetőleg) sok érdekes dolgot találsz ezen a Blogon! Nem lesz hétköznapi, és igyekszem majd a lehető legtöbb rendszeres olvasóval kapcsolatot fenntartani. Nézz be, nem fogsz semmit veszíteni! =]

Friss topikok

Linkblog

Twitter =]

2010.03.06. 09:45

szerző: ~*Betthinah*~

 Szép jó reggelt, fiúk/lányok!

A tegnapi nap folyamán vásároltam meg a márciusi IM magazinomat, 
melyben egy nekem való cikken akadt meg a szemem:
"www.híres&lány.com"
A rovat arról szól, hogy bizony sok olyan közösségi oldal van, aminek
lányzó a kitalálója.(Pl.: a MyYearBook)
Eléggé felkeltette az érdeklődésemet...
Egy pár magyar lány bloggerről is írtak, nem rossz-nem rossz.


Nézzétek meg őt is.:  
betonpanda.blog.hu

 

 

Nem semmi a nőci. ^^

Na...De kezdjük el a témát,miért is kezdek én most ilyenekről beszélni... =]
Aztán egy oldallal továbblapoztam az újságban,
találtam egy tesztet: "Melyik sztárt kövesd  a Twitteren?"
Nahát-nahát..Itt szereztem tudomást erről az oldalról. : ]
Már tegnap este rákerestem és be is regisztráltam.
És meg kell mondjam, nem csalódtam.

Remek kis site,tele híres és érdekes arcokkal.
Igazi belevaló közösségi portál. 
SZUPER!
Tudom ajánlani mindnekinek:

 

twitter.com

 

 

És ha már 1x beregisztrál valaki,
Légyszi, keressetek meg: 
bettyprinzessin a nevem ^^




 

 


Get your own Chat Box! Go Large!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://justclick.blog.hu/api/trackback/id/tr371813253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása